Avgå Rikspolischef Dan Eliasson
Kontakta namninsamlingens skapare
kompisar som har gett honom uppdraget som han redan har visat
att han inte klarar av.
LÖWEN. FRIGOLIT. LÖW TUR ATT MAN SNART GÅR I PENSION OCH LÄMNAR IDIOTLANDET,SYND OM ER SOM
BLIR KVAR HÄR
Jag tycker att han är ett levande bevis för Peters Princip, och om min röst här kan hjälpa Sverige, så välkomnar jag den.
Att slösa skattemedel på armband i tron att det ska minska våldtäkter kvalificerar redan där påhittet till skandal!
Dan Eliasson är en inkompetent folkförrädare som borde doppas i tjära och fjädrar.
Vill personligen skriva till Eliasson.
sj hade man tyckt det var ruskigt pinsamt om man var en sån ogillad människa och ändå sitta kvar i ledningen av ett land. Men Eliasson tänker uppenbarligen inte på oss överhuvudtaget.
Vart kan man skriva ett meddelande till honom där han förhoppningsvis skulle läsa det?
Rikspolischefer ska inte vara politiskt tillsatta utan anställda för sin kompetens. Eliasson är tillsatt för sin politiska bakgrund.
Ygeman som tillsatt honom ska avgå!!
Eliasson är så jävla dum i huvudet att han får Löfven vara den bästa statsministern vi någonsin vi har haft...jag var så flyförbannad att han daltade med mördaren...och vi vet varför. För han var invandrare....Breivik daltade han dock inte om....detta är vad som sker om man får en politiker istället för en riktig polis.
I andra hand kommer polisernas anhöriga som får ont även de då de ser sin kära mamma/pappa/syster/bror ha ont och må dåligt.
I tredje hand kommer bristen av poliser så de som är kvar får jobba mycket mer än de orkar. Han knäcker polisverksamheten. Är det ett friskhetstecken?
Namninsamling
Campaign for Freedom of speech: Don’t ban the Nordic Resistance Movement:
Skriv på och sprid! Stå upp för yttrandefriheten!
| This discussion has been closed. |