Avgå Rikspolischef Dan Eliasson
Kontakta namninsamlingens skapare
Jag har skapat ett event. Jag ska demonstrera mot Dan Eliasson och kräva hans avgång!
Här har ni länken för eventet. Det räcker inte med underskrifter!! Vi måste agera gemensamt!
Har skrivit en text på eventet varför han inte duger som rikschefspolis.
Tänk på denna stackars tjej, som jobbade för honom och alla andra för att dom ska få det bra.
Hon fick avsluta sitt liv. Tänk på hennes föräldrar och släktingar. Inte på hur han haft det och vad han upplevt. Det finns många människor som har upplevt hemska saker, men man MÖRDAR inte för det. Det är det bara avskum som gör.
Re:
När vi började gilla mördare? När den politiska korrektheten tog över Sverige. Dock så gäller det endast icke-vita mördare. Ju brunare mördaren är desto mer synd är det om den.
Ingen rasism där inte.
populist utan kunskap/förståelse för det ämbete han beviljats förordnande över. Helt enkelt ett uttryck för en totalt dysfunktionella regerings politiska tillsättande. i längden en personlig katastrof för tilltron till polisväsendet. bort genast!!
tillsatt av Löfven borde säga allt. utan integritet eller någon sorts intelligens, naturligtvis ska han genast avsättas!!
Eliasson mal har gett mig budskapet att det sk samhällskontraktet är uppsagt! ensidigt! finns inget incitament längre att betala de svenska skatterna längre! staten kan inte längre lova nationellt skydd för sina invånare vare sig mot yttre eller inre hot att Sverige har en pajas till polischef med en moralisk kompass på en knarkare nivå få vara det absoluta bottensträcket... Sverige är helt kört, det komme bara ta en del tid för massan att förstå innebörden av det...
Re: En marionette
I detta fallet var nog anledningen just att mörka invandringens konsekvenser och få den att fortsätta i oförminskad takt tills nationalstaten Sverige är ett minne blott.
Håller med alla. Avgå tack.
| This discussion has been closed. |